lørdag 9. august 2014

Losjemann som blir 70





Losjesymbol

Pappa kom i går og bestilte et kort til en kamerat fra losjen som skal ha 70-årslag i dag. Da må man jo nesten få på litt losjemerker, tenkte jeg! Som tenkt så gjort!

Jeg hadde ikke overskudd til å fargelegge nå heller, rart det der når man har hatt langt opphold, så frister det lite! Dermed tok jeg turen inn på Digistamp Shack på facebook igjen og fant en hel del! Dette motivet tar opp fargene på en blokk jeg kjøpte på salg en gang, så da var det bare å sette i gang!

Tekstene er fra North Star Stamps.

Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordringer:
  • Friday Sketch Challenge #75 hvor man skal følge denne skissen:
  • Sommerutfordringa til North Star Stamps: ALT ER LOV!

3 kommentarer:

Kristina sa...

For et stilig mannekort, elsker bildet på forsiden. Takk for at du deltar i Norths Star Stamps sommerutfordring. Klem DT-Kristina

Shirley sa...

Lovely card, I really like the car picture - cool car. Thanks for joining in with us at Friday Sketch Challenge.
Shirley xx

Andreja sa...

Beautiful card you made :-))
Thanky for playing with us at Friday Sketch!
Hugs, Andreja