torsdag 24. oktober 2013

Jente på ett år




Jeg fikk bestilling på et kort til ei jente som ble et år.
Jeg har jo etterhvert begynt å mestre å få til å få på masse pynt (nok pynt, spør du meg...) Men så har jeg en sperre i hodet om at barnekort ikke skal ha så masse pynt på seg. Mulig det er helt feil, men jeg kommer meg ikke vekk fra det... Og da er resultatet at jeg føler at kortene blir litt for enkle... Der har jeg en utfordring med noe å jobbe videre med!

Endelig fikk jeg brukt dette wild rose studio-stempelet som jeg kjøpte for halvannet år siden! Passer jo så bra til barnekort :)

Jeg forelsket meg i disse stjernediesene før messa, så de fikk jeg heldigvis kjøpt meg på messa :) Og av en eller annen grunn har jeg blitt helt hekta på stjerner nå! Ser jeg noe med stjerner, så får jeg lyst på det... Jaja...

Ingen kommentarer: