tirsdag 22. oktober 2013

Jeg har liftet mitt første kort





Styreren i barnehagen til ungene er en av mine beste kunder. Jeg satt i fellesrommet i barnehagen under dag to av tilvenninga til prinsessemor i høst. For å få tida til å gå hadde jeg tatt med meg de numrene av Ett Trykk som jeg ikke hadde lest enda. Og jeg fikk tid til å lese! Jeg ble faktisk ajour med bladene!

Styreren sneik seg til en rask titt i et av bladene og fant et kort hun likte godt. Kortet hadde et nydelig pynteark som bare kunne være et pion-ark og dette likte hun veldig godt. Ok, jeg skulle finne meg noe pynteark på messa som kunne være noe ala det, men uten hell. Så da jeg satte meg til å lage kortet på Hønetreffet og skulle se gjennom hva slags mønsterark jeg hadde, så dukket jammen meg akkurat det arket opp! Så lifting er vel snilt å si, jeg har kopiert en annen sitt kort!


Så langt, så godt. Så var det på tide å begynne å lage kortet. Uten mal la jeg i vei, og her ser dere resultatet :)

Teksten er fra North Star Stamps. Og diesen jeg har brukt fant veien til meg under messa! (Og denne tror jeg nok blir mye brukt!)

Ingen kommentarer: