mandag 28. oktober 2013

Farsdagskort


Dette kortet er litt som terapi for meg selv. Jeg har hele helga slitt med vond hals. Kortet har jeg laget i håp om å glemme smertene litt. Det har funka! Nå er jeg sykemeldt pga halbetennelse ut uka, og jeg tror det skal bli flere terapikort! For mens jeg sitter med kortene glemmer jeg smertene!

For første gang siden 2007, var visst da jeg startet med kort, har jeg laget farsdagskort! (Om man ser bort fra 2011 og Benjamin og jeg lagde til hans bestefedre og oldefar...)

Sparket bak fikk jeg fra North Star Stamps sin oktoberutfordring! Takk skal dere ha! Fedre fortjener jo kort på farsdagen de også! (Har hendt jeg har husket på mødre til morsdagen, men det er langt fra hvert år... Litt med skomakerns egne osv...)

Her har jeg for første gang på lenge brukt tørrembossing og  følt det har funka!

Motivet har jeg fargelagt med promarkers, og både motiv og tekst er fra NSS. Stjernene rundt på kortet er fra memory box, mens den store er fra Spellbinders. Stjernene på motivet og de jeg har stanset ut har fått et lite dryss av stickles glitterlim i fargen Star Dust. Pyntearket kommer fra Panduro.

Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordringer:
  • Sketch Saturday #282 hvor man skal følge denne skissen:
  • North Star Stamps sin oktoberutfordring:
    Med andre ord, vi vil se kort til FAR denne måneden.
    Men, vi er ikke vanskelige her. Lager du ikke farsdagskort, så kan du lage noe annet, men at dette har et gutteaktig/mannlig preg over seg.

Ingen kommentarer: