onsdag 16. oktober 2013

Bursdagskort til en sprek 60-åring

 
Dette kortet er til moren til en god venninne av meg :) Jeg er så heldig at jeg har fått låne noen trykk av ei på hønetreffet en gang til dette kortet :) Det passer jo så bra til spreke damer :) (Og jeg har møtt mottakeren av kortet nå i høst, hun er virkelig sprek!)
Innsiden
På  dette kortet har jeg brukt gesso for første gang :) Ikke helt fortrolig med det, men det må jo prøves igjen en gang!

Gesso
Her fant jeg frem noen gamle memoriesblomster, blant de første blomstene jeg kjøpte den gangen jeg startet med hobbyen. Tror jegmå bli flinkere til å bruke litt mer av all den pynten jeg har liggende her... Fikk omorganisert litt etter siste treffet nå, så kanskje jeg finner litt mer nå? (Det er jo lov å håpe/tro..) (Men i 3D-blomster var fargeutvalget litt mer skalt, så da mått jeg ut og handle litt der...

Tekststempelet kommer fra en liten plate fra North Star Stamps.

Ingen kommentarer: