søndag 13. oktober 2013

Bursdagskort til en mann



Jeg syns det er vanskelig å lage bursdagskort til menn! Jeg liker jo å kline på med masse stæsj, blomster, osteklut, perler og bling og så videre... Men til herrer syns jeg ikke akkurat det passer seg. Men så slår det meg: Gutta kan da sette pris på den slags de også! Og her føler jeg at jeg har fått til den kombinasjonen!

Arkene er fra en blokk jeg kjøpte i våres på røykskadesalg med herre/guttekort i tankene. Så nå fikk jeg brukt det litt også!

Motivet er fra Cornish Heritage Farms, i en serie som kalles GM-series. Digger det motivet, så jeg skjønner i grunnen ikke hvorfor ikke jeg har fargelagt det før?`Har bare variert det med forskjellige farger på stempelputa! Men det ble jo utrolig bra når jeg fargela det! (Dette blir nok gjentatt en eller annen gang!) Som vanlig har jeg brukt promarkers til å fargelegge med! (Måtte jo prøve ut det nye systemet mitt for tusjer! Boks fra artbin, helt SUPERT!)

Jeg har laget dette kortet for å delta i North Star Stamps utfordring for oktober: Med andre ord, vi vil se kort til FAR denne måneden.
Innsiden
De har sagt at de godtar kort til både bursdag og farsdag, så lenge det er til mann. Jeg liker teksten fra NSS på kort til gutt har liksom blitt en greie for meg :) (Det og så har jeg jo faktisk ingen farsdagsstempler, så det måtte jeg jo gjøre noe med! Dermed ble det en aldri så liten bestilling på noen stempler til fra Kari...)
I tillegg til å være oktoberutfordringa, så er det også et DT-call, så jeg vil prøve meg på det også.... Håper på det beste :)

I tillegg vil jeg delta i Papirdukkene sin utfordring #52:
Så vi Papirdokker har bestemt at bokstaven O denne gang står for Orange!
Bidraget trenger IKKE være monokromatisk, men fargen orange skal være fremtredende hovedfarge!

1 kommentar:

Torill sa...

Så flott! Digger herrekort jeg!og de fargene var kule!
Takk for at du ble med på utfordringen vår!