onsdag 10. oktober 2012

Bursdagskort med litt humor



Jeg har aldri følt jeg har klart å lage kort med morsomme tekster til bursdag. Men nå fant jeg denne herlige teksten hos North Star Stamps. Den stod på ønskelista mi derfra, så lykken var stor da Kari hadde den med seg på høstens Hønetreff! Og humoristisk tekst ble bare konge med Marits kongekule høne/hane-stempel! Og siden jeg brukte hennes stempel, ble faktisk hele kortet i hennes stil :) Og den stilen kan man da virkelig like!

Med dette kortet ønsker jeg å delta i Sketch Saturday sin utfordring nummer #228, hvor man skal følge denne skissa. Her har jeg virkelig fulgt den slavisk. Jeg lagde et kort dagen etter hvor jeg brukte skissa, som jeg likte så godt, og det ble totalt annerledes! Det kortet kommer i morra her i bloggen!

3 kommentarer:

Heidi sa...

Hei Catharina!

Dette var et herlig kort, mange andre fine kort i bloggen din også ser jeg, la meg til som følger jeg, så får jeg fulgt med deg :o)

Ha en fin dag!

Klem fra Heidi

Unknown sa...

Hehe brilliant card!
Thanks for joining us at Sketch Saturday this week :)
Lizy DT x

Janne-Lise sa...

herlig kort - likte veldig godt motivet :)

god helg